Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
29-11-09, 20:37 #1
Barna med lavt stoffskifte
Jeg har Hashimotos selv og det tok lang tid før prøvene viste hva mine symptomer kom av. Lå lavt men innen ref området på F4, det ble omsider testet for antistoff og de var høye så da fant jeg forklaringen på mine problem. En lettelse å få begynne på medisin (først Levaxin, men nå Armour)og merke bedring.
I forrige uke fikk jeg prøveresultater for min datter (14 år), de viste dessverre at mine mistanker var riktige, F4 nederst på ref området, TSH på 2 og forhøyede antistoff. Hun har blitt trøttere og trøttere, sovner hver dag etter skolen, hodepine og små feberanfall med jevne mellomrom, veldig dårlig konsentrasjon og karakterene har blitt dårligere og dårligere. Jeg er ikke i tvil om at hun trenger medisinering, det er ikke vits i å vente på at hun skal bli så dårlig at hun ligger rett ut. Vi skal til legen igjen snart for å gå igjennom resultatene og jeg er spent på hva legen sier (han er kjempeflink og grundig). Jeg kommer uansett til å forlange at hun får begynne på liten dose med Armour eller Erfa Thyroid.
Det er bare å stå på
Håper du skriver mer om hvordan det går etterhvert
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Gubben dro fra meg og barna,med di ordene : jeg flytter ...
Av marimat i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 26Siste melding: 29-04-10, 15:04 -
Barna i behandling
Av Lulu i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 04-12-09, 08:20 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker