Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: P-pille-stopp........
Threaded View
-
16-08-09, 14:47 #3
Sv: P-pille-stopp........
Tusen takk for svar!
Gynekologen sa det var vanlig prosesyre å operere vekk alt som var over 4 cm, spesielt når man ikke har fått barn enda og planlegger å få barn. Fordi når man blir gravid så vokser også muskelknuten og kan støte ut fosteret i løpet av de 3 første mnd'ene og det kan vi ikke ha noe av. Derfor skal jeg opereres.
Jeg orker ikke mere smerter av denne typen samt 12 dagers mensen med bøtter av blod - så derfor vil jeg også fjerne den.
Jeg har opplevd økning i blødninger/smerter i 1,5 år nå, så føler jo det kan henge sammen med Yasmin som legen sa.......
Har alltid hatt mye problemer med mensen, men p-piller har nå forsåvidt styrt det greit nok.
Og ja - jeg vet vi med lavt stoffskifte kan ha forverret pms og menstruasjon, det stemmer absolutt på meg og har alltid vært sånn. Men har aldri vært så ille som siste året, det bare eskalerer og jeg må snart sitte i et telt i hagen alene de 12 dagene jeg har mensen, tror jeg.... egner meg ikke i offentligheten ;-)))
Og med jern på 11 (15-200) så passer det også å blø så mye hver måned!! Spesielt når kroppen min tar opp jern dårlig - og man jo vet at levaxin trenger godt jern-nivå for å tas opp i kroppen.......
Akk ja....... :-)
God søndag!Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.
Lignende tråder
-
Røyke stopp, lavt stoffskifte, vektøkning
Av ABC i forumet Lavt stoffskifteSvar: 96Siste melding: 07-02-15, 22:04

Svar med sitat
Bokmerker