Viser søkeresultater 1 til 10 av 119
Threaded View
-
13-06-09, 14:05 #6
Sv: Hypothyreose type 2, skeptisk
Vedr. Reverse T3 (rt3) se denne tråd
Vedr. mulig årsag til hypothyreose, der ikke kan påvises ved blodprøver, se denne tråd. Den "anden" type" ("Subklinisk hypothyreose") er mest udbredt, tror jeg, og giver intet udslag i blodprøvene. Ved de andre typer af resistensen mod thyreoideahormonet er er blodprøvene, stort set, også misvisende.
Uanset hvor mange forklaringer man får - mojavi
- kan man ikke derved få nogen foræringer. Man er nødt til selv at forstå det, før man kan komme videre i den retning rådene går.... Du er derfor nødt til at give dig selv lidt tid og granske nærmere de oplysninger du finder her. Du kan stille supplerende spørgsmål undervejs, men det er du selv, der skal forstå sammenhængen, før du kan komme videre i din egen vurdering. Sådan er det for alle her. 
Selv mener jeg, at det er svært sjældent, at man hører om en læge, der "helt frivilligt" foreslår en testing af thyroxin, i tvivlstilfælde.... Og kan ikke helt lade være med at føle, at det er ret heldigt at have en læge som ham...ut fra disse prøvene mener legen min at jeg skal ha tilskudd av b vitamin, kalsium og d3 og at jeg kan forsøke thyroxin mot symptomene jeg har, jeg har begynt å ta vitaminene, men er veldig skeptisk til om jeg skal våge å forsøke å ta thyroxin
Med hensyn til din fibromylgidiagnose vs. behandling med thyroxin - kan du måske få noget godt ud af at læse Karinas tråd Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour. Det sidste jeg hørte fra Karina var, at hendes brug af stofskiftemedicine til behandling af fibromyalgi (som en del læger mener ER en stofskiftesygdom) er gået meget fint og selv hendes egen læge var forbløffet.
God bedring mojavi
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Hypotyreose Type 2
Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 8Siste melding: 31-03-10, 13:06 -
Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 29-09-08, 13:44

Svar med sitat
Bokmerker