Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
21-03-09, 00:59 #7
Sv: høyt blodtrykk og hypothyreose..
Tusen takk Hildemor
Er så godt å ha noen på min side.
Dessverre har jeg så dårlig forhold og kommunikasjon med denne legen at jeg blir helt kuet når jeg kommer dit (selv om jeg vanligvis er en sterk person som sier rett ut det jeg mener og vil) Jeg gruer meg forferdelig til å gå dit og hvis jeg prøver å presse frem meningene mine eller kreve noe så svarer hun frekt, og behandler meg nedverdigende. Så jeg står med angsten og gråten i halsen bare jeg er i samme rom som hun, og dette har gitt meg angst, for hvis jeg gråter så "er jeg jo bare deprimert" og trenger mer antideppressiva. Jeg sa til henne sist, men jeg eeer jo ikke deppa, jeg er fortvila! For jeg kommer meg ikke ut av senga og jeg har så mye jeg har lyst å gjøre... Har ikke overskudd til noe... Ja, du er deprimert sa hun og punktum var det...
Har bestemt meg for å bytte lege (har ikke byttet før og det er jo min rett)
Men jeg er jo selvsagt livredd for å ende opp med "samme typen"...
Så jeg må høre meg litt rundt og få noen anbefalt her i Bergen...
Nytter ikke å komme til denne legen og be om blodprøver.
Da hadde hun reagert negativt..
Det nytter ikke å kreve noe der når en bare blir motarbeidet..
Misunner de som har en lege som behandler en som et likeverdig menneske..
Kan jeg forresten få utskrift av disse prøvene et annet sted og slippe å spørre legen? For eks de som sitter i skranken hos legen? Eller be de som tar blodprøvene om å sende kopi av prøvene til meg?
Eller kan jeg også gå et annet sted (privat) og ta blodprøver bare for å se hvor ståa ligger og for min egen trygghet?
Blir lettere nervevrak...Ny og forvirret hypo...
Maikas dagbok
Lignende tråder
-
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Høyt blodtrykk???
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 13-06-07, 08:42 -
høyt blodtrykk, ujevn puls
Av sivcath i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 24-04-07, 10:55 -
hypo og høyt blodtrykk, kan det ha noen sammenheng?
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 24-03-07, 20:05

Svar med sitat
Bokmerker