Viser søkeresultater 1 til 10 av 210
Tråd: kris sin loggbok!
Threaded View
-
03-08-05, 11:42 #11
Om en halvtime skal jeg ha telefontimen min med Richard Knobel på Balderklinikken. Og nå er jeg egentlig litt usikker på hva jeg har som mål for denne timen...
Får prøve å tenke litt høyt her. ;)
Jeg har skrevet i brevet mitt til ham at jeg skal til spesialist. Dermed får han være med og vurdere hvorvidt han skal forsøke å utrede/evnt. behandle meg for binyrebarkproblemer - eller om det er bedre å overlate det til endokrinologen(e). Jeg er spent på om han følger resonnementet mitt og er enig i mistanken min om at det er som feiler meg, forresten!
Kanskje han har innspill på kosthold og/eller kosttilskudd? Det vil i så fall være interessant. Ser for meg at han kanskje vil rekvirere en haug med prøver...
Hmm... Tror jeg skal se på denne timen som en sonderingstime, jeg. Prøve å finne ut hvordan han stiller seg til å skrive ut hydrokortison (eventuelt til senere bruk, dersom jeg ikke får hjelp hos spesialistene?). Og samtidig høre hva han tenker om å gå over til Armour (til senere bruk, dersom jeg ikke blir frisk nok av Levaxin kombinert med annen behandling, og fastlegen nekter å skrive ut Armour). Og så kan jeg jo gjerne ta imot gode råd og veiledning rundt kosthold og -tilskudd, for eksempel.
Blir spennende dette!

Svar med sitat
Bokmerker