Hei!

Jeg må si at jeg er ganske fortvilet, føler ikke noe særlig bedring enda....bortsett fra at jeg ikke er så trøtt som tidligere. Ellers er alle andre symptomer like fremtredende; deprimert,verking i kroppen særlig ledd og muskler,kramper i bena,tiltaksløs,orker ingenting,ukonsentrert,husker dårlig,tenker ikke klart, hevelse i ansikt, ben og fingre, det verste er nesten at man har så lite å gå på både psykisk og fysisk.

Har som sagt vært på Balderklinikken og fikk Armour og tar 2 tabl.(60mg) og 75 mcg. Levaxin. Blodprøvene har endret seg og iflg. de nyeste blodprøvene skulle vel alt være bare fryd og gammen, men den gang ei....Klarer ikke jobbe mer enn 50% og har vært sykmeldt siden september ifjor.

Blodprøvene h.h.v 17.02 og 08.04:
TSH 1,63 - 0,02 (0,5-3,6)
Fritt T3 5,0 - 6,1 (3,5-6,3)
Fritt T4 15,8 -22,2 (11-23)
Anti-TPO 293 - 470 (<35)
Homocystein 18,5 - 11,0 (4 -15)

Går på diett fordi jeg reagerte på noen matvarer: hvetemel, rug, melkeprodukter. Skal spise mest mulig rent, ikke blandingsprodukter og ikke så mye frukt, heller ikke med soya og gjær. Tar tilskudd av B12, Olivenbladekstrakt, melkesyrebakterier, vitaminger og mineraler)pulverform) og Omega 3 og Injeksoner B12 en gang i uken(2ml).

Jeg føler meg utslitt og humøret er veldig ustabilt, tåler ingenting(tar fort til tårene...forferdelig slitsomt...

Jeg hadde håpet at Balderklinikken skulle være løsningen for meg, men må kanskje ha mer tålmodighet, ser jo at mange sliter voldsomt. Men noe bedring skulle jeg vel kjenne? Kan det være andre ting som bør sjekkes?

Har lest her på forumet om forhøyet kalsium og at det kan ha samme symptomer som lavt stoffskifte. Vet at jeg hadde kalsiumverdi på 2,63 en gang(noen mnd. siden), men det ble aldri målt igjen og det ble aldri satt noe spørsmåltegn til det hos legen. Kanskje jeg bør be om en blodprøve igjen?

Masse frustrasjon-godt å ha et sted å få det ut på!!

Er veldig takknemlig for kommentarer!!