Viser søkeresultater 1 til 10 av 73
Threaded View
-
08-03-08, 20:46 #2
en smule forvirret
:( Har jeg hypotureose eller ikke? Siden 1995 har jeg regelmessig tatt prøver for hypothyreose. fram til 2002, da jeg startet med thyroxin, lo min TSH stort sett p mellom 4,05- 6,96. De første prøvene ble ofte tatt litt ut på dagen, såvidt jeg husker. Prøvene ble sendt til vårt lokale sykehys, og re. området for TSH var <4. Stort sett lå f-t4 godt innenfor ref. området. Den prøven som gjorde at jeg ble startet opp på Levaxin ble sendt til Fürst lab. (tatt på et legesenten som hadde avtale med dem) Husker ikke hva TSH lå på der, men F-t4 var tett ned mot nedre ref og anti-TPO viste gråsone. Ble da satt på Levaxin av min fastlege, ettersom jeg hadde høyt kolesterol, plakk i venstrehalspulsåre og ellers mange sympt på hypothyreose. Grunnen til min tvil nå er at jeg igår var til ultralyd. den viste en kjertel som var innenfor normal størrelse, nedre grense. Kun en liten cyste på ca 4mm, ellers alt normalt Så begynner jeg å lure på om det var riktig å starte levaxinbehandling dengeng det ble gjort?
Det er jo så mange år siden nå, at uansett kan jeg jo ikke slutte med medisiner nå
Sjøgrens syndrom, Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Lignende tråder
-
Jeg har startet på hormonbehandling for høy TSH...
Av Flower i forumet Lavt stoffskifteSvar: 144Siste melding: 19-07-10, 13:24 -
Jeg har hatt hypothyreose i 20 år
Av Blondie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 03-07-10, 12:30 -
Har hatt hypothyreose i 15 år. Muskelsmerter. Manglende lyst...
Av findus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 26-02-09, 23:06 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat
Bokmerker