Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
26-01-08, 14:24 #11
Jeg har lset på forumene at hos noen kan overdosering henge i lenge, omtrent som du beskriver.
Kanskje prøve en dose som er rettere en stund. Jeg mener det kan ta mange mnd hos noen.
Det er en interessant diskusjon om hypo på cellenivå på et fibromyalgi-forum for tiden.
nora
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Har jeg lavt stoffskifte??!?
Av søtekrølle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 16-11-07, 23:26 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46


Svar med sitat
Bokmerker