Jeg har lset på forumene at hos noen kan overdosering henge i lenge, omtrent som du beskriver.
Kanskje prøve en dose som er rettere en stund. Jeg mener det kan ta mange mnd hos noen.

Det er en interessant diskusjon om hypo på cellenivå på et fibromyalgi-forum for tiden.

nora