Utrolig hvor mange som sliter med øyeproblemer her! Tenk at øyenleger er så uvitende om sammenhengen både med høyt og lavt stoffskifte!!! Vi har ganske mange tråder om akkurat dette på forumet etterhvert!

Jeg har slitt med tåkesyn, varierende syn, røde og hovne øyne mm. i flere år. Har bare prøvd en øyenlege (men han har jeg vært hos etpar ganger) - og han sier det ikke har sammenheng med min hypothyreose (samme som fastlegen min..) :evil: Har prøvd det aller meste av øyendråper både med og uten resept..... ingen varig virkning.

Så jeg slenger meg på med annki: Leter også i Oslo-området etter en med mer kunnskap om akkurat dette