Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
14-03-07, 09:42 #1
Lei av å vente... på HelseNorge!
Jeg prøver forgjeves å få tak i noen på Aker som kan gi meg mer info. I over en uke har jeg ringt og lagt igjen beskjeder uten å få tilbakemeldinger. Jeg opererte for 3 uker siden og aner ikke når jeg skal ha jodbehandling.. bare at det skal skje.
i dag fikk jeg tak i en sekretær på Aker igjen. Hun kunne se at jeg sto på venteliste til kontrolltime.. Det ville iallfall ikke bli noe før påske, ettersom det var fullt.
Hun kunne også se at det var skrevet en henvisning til Radiumhosp. den 23.feb. Jeg ringte Radiumhosp og de har ikke mottatt noen henvisning fra Aker.
Så da ringte jeg opp igjen (helt utrolig, jeg klarte å komme igjennom to ganger på samme dag). Har lagt igjen beskjed til lege, så får vi se om hun ringer meg tilbake.
Hvis ikke så drar jeg dit en dag og setter med utenfor kontoret hennes...heheheOperert to ganger for skjoldbruskkjertelkreft, venter nå på radioaktivjod-behandling. Tar 150 mg Levaxin hver dag.
Lignende tråder
-
Hvor lenge må dere vente fra resepten med armour leveres?
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 13Siste melding: 10-10-07, 19:05 -
Øke nå eller vente?
Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-03-07, 12:14

Svar med sitat
Bokmerker