Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Threaded View
-
17-06-06, 22:11 #10
Hei Marianne

Kanskje du er så heldig, at noen her inne kan sende deg en privat melding, å anbefale deg en fastlege i Oslo?? Det må vel være en eller annen som er interessert i thyreoidea??
*Hint, hint*
Jeg tror de fleste kjenner den følelsen her inne! Sinnsykt sier jeg...det var som jeg fryktet. Det er ganske provoserende. Mens resten av Norge tror at landet vårt har et godt helsevesen så skjer altså dette - at jeg (og flere av dere) ikke får utredning for de deler av kroppen som forårsaker plager.
Hvis noen hadde visst hvor mye thyroide problemer hadde nedsatt livskvaliteten min. Mange av dere vet så alt for vel - men det hjelper jo ikke.
Jeg blir sint og kvalm av denne maktesløsheten.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Av Elbeth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 70Siste melding: 16-05-14, 13:06 -
Gi ALDRI opp!!!
Av Jeanette Ws. i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 3Siste melding: 01-02-11, 17:58 -
Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Av ella i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 12-12-09, 21:03 -
Jeg går ned i vekt som aldri før!
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 17-05-08, 14:33 -
Bedre sent enn aldri
Av Lisbeth i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 18:56

Svar med sitat
Bokmerker