Sitat Opprinnelig skrevet av Uregistrerte Vis post
Hei, har fått påvist kollodialt struma altså knutestruma. Skal til Ahus i mai for å ta en ordentlig sjekk. Leser masse rundt, og dette forumet er veldig informativt.

Jeg har tatt blodprøver som tilsier at de er normale, lurte på om noen kunne se på de for å se om de faktisk er normale.

TSH - 0,53
T4 - 14,4
T3 - 4,7

Jeg kan nevne symptomer i fleng. Alt fra hyper, snakkesalig, sette i gang tusen prosjekter samtidig, løs mage, rastløs, indre uro til slappfisk av dimensjoner, evig trøtt, sint så det suser etter, ekstremt temperament, søvnløs, mensen som kommer etter to uker, så seks til neste, barnløshet.

Symptomene har forverret seg i takt med størrelse på kul, og jeg vil tørre å påstå at det største symptomet er eksplosivt sinne.

Håper noen kan hjelpe meg litt og fortelle meg litt om dette
Hei

Har ikke sett tråden din før nå, jeg.
Knutestruma vet jeg lite om, men symptommessig kan det virke som at det er produserende knuter du har? I så fall har man neppe "truffet" ved tidspunkt for taking av blodprøvene - de ser ikke så unormale ut.

Når på dagen var de tatt, og hvordan opplevde du symptomene rundt den tiden prøvene ble tatt?