Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Threaded View
-
14-04-14, 08:54 #11
Sv: Thyroid fra Glostrup Apotek i Danmark
Tak Anisa
for dit engagement. Du har jo samlet en fantastisk viden gennem alle de år. Det kommer os andre til gode, og det er jeg taknemmelig for.
Jeg har to ting på
'et i dag 
Svar fra Glostrup Apotek:
"Jeg tror ikke vi kommer i en situation hvor Thyreoid ikke kan fås, men vi kan havne i en permanent situation, hvor lægen skal søge Sundhedsstyrelsen om særlig tilladelse til at bruge produktet på dig. Det er nok lidt for indviklet hvis jeg begynder at forklare min diskussion med Sundhedsstyrelse og ministerium, men sagen er ikke afsluttet. Indtil det er sket har ministeriet nu pålagt os at sikre, at der foreligger en dispensation ved hver udlevering. Det bliver du derfor beklageligvis nødt til at sikre dig gennem din læge, forinden din recept skal ekspederes næste gang.
Automatisk tilskud vil Thyreoid aldrig få, men vi har kendskab til flere som har fået en personlig tilskudsbevilling. Det skal din læge søge Sundhedsstyrelsen om.
Vi har i øvrigt udsolgt af Thyreoid for tiden, fordi der har været en kraftig hamstring. Vi vil have dem på lager igen sidst på måneden."
Jeg er meget glad for, at han har brugt tid på at svare mig. Det er et meget fint svar og som forventet desværre
Det andet er, at der er en demonstration d. 25. maj på Nytorv, Strøget - se her. Jeg kan desværre ikke deltage, da jeg sidder i en flyver på vej mod Bangkok. Ellers var jeg sprunget ud som demonstrant
Tina
Lignende tråder
-
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 21Siste melding: 21-09-10, 20:07 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker