Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
19-03-14, 21:50 #6
Sv: Lavt stoffskifte, trening og overvekt
Ligger vel normalt på 15-1600 kcal om dagen og da holder vekta seg stabil. Går ikke sulten da. Men om jeg går ned på 12-1300 kcal da går jeg sulten.
Spiser normalt sunt, en god del protein + litt mindre karbohydrater. Men har ikke lyst til å gå over på rent lavkarbokosthold, det hadde jeg aldri klart og ikke tror jeg det er bra for kroppen heller (men den diskusjonen vil jeg ikke gå inn på nå). Syns uansett at det er rart at jeg ikke går ned i vekt på det kcalinntaket jeg ligger på. Det må jo si at jeg faktisk ikke forbrenner mer heller. Ikke en gang de dagene jeg trener ser jeg noe resultat på vekta dagene etterpå
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 13Siste melding: 25-10-08, 07:58 -
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 31Siste melding: 24-09-08, 19:30 -
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 28-06-07, 22:01 -
Nettmøte om overvekt og lavt stoffskifte!
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 16-03-07, 10:53 -
Av i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 17-09-05, 09:11

Svar med sitat

Bokmerker