Viser søkeresultater 1 til 10 av 92
Threaded View
-
19-11-13, 16:35 #2
Sv: Kostråd for multiallergiker
Ja, det bliver spændende, hvordan de kan forklare den, samtidigt med at du sætter alt den mad til livs, som du vitterligt spiser hver dag, oven i det hele, endda så næringsfyldt mad, som den du spiser. Hvis jeg spiste det du spiser, ville jeg (med garanti!) veje 1½ hundrede kg.
Jeg vil alligevel gerne opfordre dig til at forlange en test for æggehvide og æggeblomme særskilt for sig, idet det virkelig er overordentlig sjældent, at folk er allergiske over for æggeblommer, men begynder at undgå hele æg, og dermed går glip af vigtige næringsstoffer, som findes i æggeblommer. I dit tilfælde tæller enhver kilde til næring højt, når der er så meget som ellers skal cuttes pga. diverse allergier.
Ellers tror jeg, at det ligner faktisk "hypermetabolisme", dvs. højt stofskifte der ikke er thyreoideahormon-betinget, og som sagtens kan have været udløst af, dengang i fortidens endnu uerkendte allergier. Bare de er mange nok, og evt. også tiltagende i antal, kan det sætte kroppen i en tilstand af total autoimmun krig, hvor kroppen hele tiden forsøger at bekæmpe alt for mange allergene på en gang. Det bliver virkelig interessant at se, hvad de får ud af det hele. Lægerne altså.
Så må vi håbe, at det ikke er en fedtforskrækket ernæringsfysiolog, som elsker flerumættet plantefedt og som ikke kan lide lavkarbo. Krydser fingre.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
for høye kolesterol verdier og kostråd
Av toneij i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 4Siste melding: 25-05-12, 19:22 -
Nye amerikanske kostråd
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 10-06-11, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker