Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
24-12-09, 14:39 #16
Sv: Gravid. Doseendring???
Jeg tror, at årsak kan være den, at når man har ½ time til at redigere sit indlæg, kunne man have tilføjet noget mere eller nyt, som de der har svaret forinden ikke har set og derfor kunne ikke forstå, at der var en forskel mellem det indlæg de har svaret på, og det indlæg som det er blevet efter redigeringen. Det handler altså ikke kun om fejlretning, så vidt jeg ved.
Hvad mener du selv om det nu, Jorunnhf? Hvor i børnerækken blev født din datter på 14 år? Det er sørme ikke let.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Jeg skal bytte til Armour!
Av Gekko i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 27Siste melding: 22-04-13, 22:03 -
Det beste med å bytte til Armour - fra Levaxin?
Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 02-09-12, 22:00 -
Bytte fra Levaxin til Armour
Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 24-08-12, 20:45 -
Hashimoto’s påvirker livskvalitet selv om funksjon i skjoldbruskkjertelen er normal
Av nora i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 2Siste melding: 02-03-11, 16:38 -
"normal" T3 - bytte til Armour??
Av serena i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 16-06-09, 19:51

Svar med sitat
Bokmerker