Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
17-07-13, 13:54 #1
Svært varierende blodprøver uten medisinering...
Hei! :-)
Kort fortalt: ung, aktiv jente med alle de typiske stoffskiftesymptomene. Tok blodprøver i desember og ble nektet medisinering, og prøvene viste thyroxin 15 og TSH 4.13. Prøvene fra 2011 viste et noe tilsvarende resultat. Var inne for en uke siden og praktisk talt tryglet om prøvemedisinering uavhengig av hva nye prøver sa, og legen gikk med på det og ga meg en resept på 0.25 mcg Levaxin annenhver dag. Jeg ba henne forøvrig sende de nye resultatene i posten.
I dag fikk jeg brev om verdiene mine, som nå egentlig så veldig fine ut: TSH 1.50 og thyroxin 15, med beskjed om å slutte å ta stoffskiftemedisinen.
Det jeg egentlig lurer på, er hvor mye det er normalt at TSH varierer og evt. hva som spiller inn? (Legen min snakket om gode og dårlige dager.) Siden TSH-verdien ser såpass fin ut nå, vet jeg ikke om jeg orker å krangle noe mer, symptomer eller ei...
Lignende tråder
-
Stemlandklinikken uten amalgam og uten fluor?
Av Lisbeth i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 17Siste melding: 18-11-18, 17:22 -
For lavt stofskifte og svært ved at blive gravid
Av FKHS i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 29-05-12, 05:15 -
Varierende TSH-målinger
Av Pingvinen i forumet TSHSvar: 0Siste melding: 28-10-11, 12:54 -
svært at blive gravid med hashimoto?
Av kat1982 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 16-02-09, 11:02 -
Bedre form, men varierende på tsh...
Av gretal i forumet TSHSvar: 9Siste melding: 29-06-08, 15:30

Svar med sitat

Bokmerker