Viser søkeresultater 1 til 10 av 184
Threaded View
-
17-06-13, 13:35 #11
Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Sterke symptomer på lavt stoffskifte
Når man spiser lite karbohydrater får man ikke de blodsukkersvingningene som har ført til troen på at det å spise hver 3. time er saliggjørende. (Vis meg et jeger-sanker-folk som går og småspiser sånn... mat 2-3 ganger i døgnet er nok nærmere det vi er tilpasset enn denne småspisingen. Bedre for tennene er det også. ) Og... proteiner og kjøtt er ting vi trenger ... mens vi KAN overleve uten karbohydrater. Når det er sagt, så spis gjerne litt karbohydrater, men sørg for at det er trege karbohydrater som også inneholder andre næringsstoffer (altså: vitaminer, spormineraler etc, og ikke bare stivelse) og server dem med protein og fett.
God ferie!Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27

Svar med sitat

Bokmerker