Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
13-03-13, 18:28 #18
Sv: Skal begynne å ta Erfa om kvelden. Tar imot alle gode råd.
Lisbeth, jeg har også gått over til å ta tablettene på kvelden. Og det var faktisk forferdelig å bli vekket midt på natten. Jeg merket det da jeg sluttet. Jeg nyter å slippe det, jeg kjenner et slags intenst hat til den duringen fra vekkerklokken som lå under hodeputa mi. Jeg sover svært godt frem til rundt fem, da begynner mitt lave kortisol å gjøre seg gjeldende. Nå som jeg har gått tilbake til thyroid, kjenner jeg veldig godt forskjellen på mykehten i thyroid, og den harde virkningen av T3. Vel, da jeg har prøvd begge deler. Og jeg tror kanskje at kveldsdose er best ved lavt kortisol, det gir i alle fall foreløpig en bedre søvn, men skråsikker vil jeg ikke være etter så kort tid. Det er godt at det er flere veier som kan føre frem til det samme målet
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Har Graves og skal snart opereres (have fjernet skjoldbruskkirtel). Gode råd søges.
Av Pisces i forumet Høyt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 18-05-16, 02:38 -
skal begynne på kombinasjons behandling og trenger råd!
Av toneij i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 10Siste melding: 21-10-12, 20:43 -
Jeg skal begynne med kosttilskudd idag.!
Av Jente25 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Skal begynne med Armour :=)
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 29-08-08, 22:02 -
Armour kvelden før nye prøver skal tas?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 25-05-06, 20:26

Svar med sitat

Bokmerker