Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Ny med høyt stoffskifte
Threaded View
-
09-07-12, 17:55 #6
Sv: Ny med høyt stoffskifte
Hei igjen elleme

Jeg forstår din frykt så inderlig godt og det er dessverre ingenting jeg kan gjøre for å ta den bort. At du har besteget en av verdens høyeste fjell og nå sliter med trappa er en gedigen nedtursfølelse akkurat nå. Men tenk hvor heldig du har vært som har klart å bestige et slikt fjell. Tenk hvilken opplevelse du har hatt da
Jeg kommer meg aldri opp på en av verdens høyeste fjell. Dårlig trøst akkurat nå kanskje, men det er lov å prøve seg, sant 
Etter regn, kommer sol. Du er nødt til å gå denne veien som ligger foran deg. Hva den veien byr på vet ikke hverken du eller jeg og jeg tror heller ikke vi er tjent med å spekulere så mye i det. Men det er mange fjell som kan bestiges elleme, både høyere og lavere enn det du har besteget
Jeg vil være forsiktig med å fortelle for mye om meg selv og min sykehistorie og medisinering da den ikke kan brukes til så mye vettug for deg akkurat nå. Jeg har vært borti 4 ulike betablokkere. Dette skyldes at jeg er allergiker og i tillegg får jeg ofte bivirkninger av evnt medisin jeg prøver meg på. Derfor kan jeg ikke gi deg noen gode råd i forhold til hverken type eller dosering. Dette gis individuelt og i forhold til det utgangspunktet man har når man er i behov av medisinen. Det jeg kan si er at betablokkere effektivt reduserer puls og med riktig type og dose så fungerer dette helt greit og du kan slippe en del plager relatert til den høye pulsen. Man behøver ikke trappe ned over tid om man bruker betablokkere og ikke har alvorlig hjertesykdom, feks har hatt et infarkt
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker