Sitat Opprinnelig skrevet av Eirin Vis post
Ferie Jeg har hatt ferie

Jeg er så glad, så sliten og jeg er så takknemlig.

Litt av alt: ferjetur i sol, timer i bil med kjærligheten, nye inntrykk på netthinnen, små røde torp, grønt, kuer, sauer, blå himmel med spredte sommerskyer, tisse på huk i skogen, lunsj i trädgården på et mysigt ställe. Overnatting i "prinsesseseng" på et slott nord for Stockholm. Pynte seg, gourmet (en mat-elskers drøm ), rødt i glasset, nye mennesker, lun musikk, smil, hånd-i-hånd ned til bryggen, kyss og kjærlighet . Mitt livs beste frokost

Stockholm: Sol, shopping, gatemusikk, mennesker, liv, arkitektur, broer, gamla-stan, kirker, slott, hånd-i-hånd hele tiden, trygt, nytt, annerledes, varm sjel, uforskende, undrende, glad, lunsj i solen, oss i bilen på leting, kartlesing, gater på kryss og tvers, brygge, båter, grøna lund, dans, ála Carte, champagne, Djurgården, Ulla Winbladh, mer rødt i glasset, 16 timer i døgnet i farta, slitne ben på stilletter, slitne ben uten stiletter, brygge, dingle med bena, myse mot solen, båter, uterestauranter, Djurgårdsbrunn, kveldstur på Djurgården, solnedgang, sove borte, sove godt, utmattet av naturlige årsaker, deilige frokoster

Drømmer oppfyllt - nå varme minner
Så fint å høre Eirin! Min tanke når jeg leser det du skriver er at du forteller om et helt alminnelig, normalt menneske. Og det er vel det som er drømmen for oss alle, ikke noe spesielt, bare et helt normalt liv

Det er så godt å høre at du har kommet så langt!

Jeg blir veldig glad av å lese dette