Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Thyroid
Threaded View
-
07-06-12, 20:25 #3
Bruker
- Medlem siden
- Apr 2012
- Sted
- Danmark
- Meldinger
- 7
Sv: Thyroid
Tak for dit tilbagesvar Nielsigne
Tænker, at grunden til jeg havde det fint de første 14 dage var, at jeg stadig havde gammel medicin i kroppen og tog 2x 30 mg Thyrorid. Ved dog ikke om det er rigtigt, at gammel medicin kan være eller er i kroppen ca. 14 dage?
Det hedder bare Thyroid og kommer fra Glostrup Apotek. Apoteket havde sagt til min læge, at 60 mg svarede til 100 mkg Euthyrox, så udfra det, skulle jeg få for meget. Men på facebook/naturlige stofskifte hormoner siges der ca. gange 1,5 af tidligere medicin. Men selvfølgelig er det nok også individuelt hvordan den enkelte optager.
Jeg er bare totalt skør, tror ikke jeg har nogle problemer med skjoldbruskkirtlen ... Sætter dosis op i morgen til 2x60 mg - jeg kan vel ikke få det værre.
Hilsen Timi
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker