Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
05-04-12, 09:39 #10
Sv: Oppstart på Armour thyroid og hjertebank
Du har ikke skrevet nogen referencer til de enkelte analyse-tal, men set selv uden dem, virker det ikke som om de daværende 100 mcg Levaxin var nok.
Det behøver ikke være indbildning. Tværtimod - en virkning, i kontrast til effekten af reducering af Levaxin. Men det hjælper alligevel ikke nok, når doseringen er så lav.
Har du reflekteret over...
Er du skeptisk til nat-medicinen? Der er ingen grund til at være skeptisk. Det hedder chronopharmacology og handler om hvornår kroppen kan bedst nyttiggøre forskellige former for medicinske behandlinger. For de fleste hormoner ligger den optimale periode netop om natten. Det er nok det bedste råd på det foreliggende, du kan få lige nu, og inden du ved hvad vej du skal senere.Hvorom alt er, er den mest effektive måde at få for lille dose medicin til at virke bedre og måske endda slippe for hjertebank - ikke at dele Armour i to gange over dagen, men at tage det hele inkl. Levaxin til natten, dvs. når du skal sove. Test det i en uge (ikke kortere end det) og se om det ikke hjælper. Det tror jeg det vil.
Hvis du ikke vil teste natmedicinen, hvad vil du så?
Har du / din læge lagt en strategi for, hvordan du skal komme videre?
Hvis du vil vide mere om videnskaben bag nat-medicin, søg på chronobiology og chronopharmacology.
Det er IKKE noget "alternativt vås", men eksakte medicinske videnskaber.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kald og varm
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-02-11, 20:38 -
Jeg fikk operert ut hele skjoldkjertelen i november-06 (hyper med kalde knuter)
Av Zena i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 55Siste melding: 20-04-08, 10:50 -
vil en infeksjon i skjoldkjertelen vises på crp?
Av rikke i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 16-04-08, 18:05 -
Kald hud og sminke/ansiktskrem
Av kira i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 4Siste melding: 14-06-06, 18:58 -
Er det ingen andre her som reagerer på kald vind?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 26-05-06, 13:06

Svar med sitat

Bokmerker