Pga en mengde symptomer på slitne binyrer, og liten tiltro til det norske helsevesen etter å ha lest hundre tråder her inne lurer jeg på om det faktisk går an å få behandling for lavt stoffskifte og adrenal fatigue her i Norge slik at man blir tilnermet frisk?

Ser Dag Schiøth er en lege som er bra, kan jeg som bor i Trondheim bestille time hos han eller er han fastlege som kun tar inn sine egne pasienter? Jeg har jo ti tusen tråder igjen å lese for å få med meg alt da på det supre forumet her, hehe, så tenkte kanskje jeg kunne få litt hjelp siden hjernen min bare er en haug med grøt og hukommelsen ikke rekker fra stua til kjøkkenet på daglig basis. Finnes det noen andre som er like gode? Jeg har sendt mail til Dr.Hertoghe om at jeg ønsker konsultasjon og utredning av stoffskifte og binyreproblematikk, men brått ble jeg usikker i dag om at kanskje det faktisk er noen i norge som er (nesten) like flinke? Bør jeg prøve det først eller er det lurt av meg å hive meg på en tur til Belgia for å få den beste behandlingen med en gang? Jeg har gått slik i 15år nå og er nære den skumle avsatsen som man faller utenfor når man ikke klarer mer føler jeg...Er så ufattelig sliten og lei meg fordi jeg ikke klarer noe, jeg burde jo vært i mitt livs form og kose meg nå når jeg straks blir 30 fine år! Ikke ligge i en godstol hele dagen fordi jeg ikke makter annet..

De mest framtredende symptomene jeg har er at jeg er mer våken på kvelden når andre sover, og aldri er uthvilt samme hvor mye jeg tar det med ro eller ikke, sliten lenge etter aktivitet (som jeg nå det siste året bare har gitt opp, en time i byen er mer enn nok for at jeg skal kollapse i godstolen etterpå), jeg har myxødem på overarmene (klarer ikke klipe tak i huden, den er stiv og full av væske) og fingre/tær osv.