Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
16-01-12, 08:26 #1
Lægen lyver om Thyroid USP

"De fleste mennesker ville ikke drømme om at fortælle en hjertelæge, hvordan en genoplivning efter hjertestop skal udføres. De ville heller ikke forlange af en kirurg, at han skulle benytte en bestemt operationsmetode. De fleste ville aldrig forlange at deres operation skulle udføres på samme måde og med samme teknik som i 1970'erne. Alligevel tøver mange intelligente, ellers fornuftige mennesker ikke med at forsøge at "lære" mig om skjoldbruskkirtlen. Endda forlanger de, at jeg skal behandle deres thyroideaforstyrrelser på samme måde, som for årtier siden."
Lægen hedder Thomas Repas. Han klager over sine patienter i bloggen Desiccated thyroid in the management of hypothyroidism: Part III, hvor han endda blankt indrømmer, at patienternes symptomer bliver ignoreret. Hans "visdom" kan man godt undvære... ikke mindst fordi de fleste af os har eller har haft netop samme type læge. Hvad derimod er interessant, er alle kommentarer... Gudskelov!
Ellers:
Desiccated thyroid in the management of hypothyroidism: Part I
Desiccated thyroid in the management of hypothyroidism: Part II
Og værre:
Desiccated Thyroid: Be Wary of Doctors Who Prescribe It
Sist endret av Admin; 01-01-18 kl 16:44 Begrunnelse: Døde links udskiftet
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Last ned, print ud, ta med til lægen
Av Nielsigne i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 27-03-12, 12:52 -
Lavt stofskifte, men lægen syntes, vi skulle ”vente og se”
Av Buskhult i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 27-05-11, 09:45 -
Hvilke kriterier anvender lægen
Av Nielsigne i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 22-05-10, 10:26 -
Besøg hos lægen
Av Marisse i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 06-06-07, 10:32

Svar med sitat

Bokmerker