Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
04-01-12, 00:36 #5
Sv: noen som kan tenke sammen med meg? lavt stoffskifte/hashimotos, symptomer, pms...
Hei Bias

Det er da ikke LEGEN som skal fortelle deg hvordan DU har det !!! Når dine SYMPTOMER er ille så har du det ille.
Ikke la deg bli skjøvet vekk av arrogante intetsigende leger! Hvis legen ikke vil hjelpe deg, er det beste å skifte fastlege.
Bare det å ha fått diagnosen Hashimotos kvalifiserer til behandling!
Jeg blir så eitrende sint av leger som egentlig ikke kan noe, og istedet for å henvise til spesialist, leker de «allvitere».
Umiddelbart tenker jeg på replikken: «Skraphaugen har talt» som er blitt et begrep i språket (av rottene i Fragglene i Fraggelberget).
Jeg håper du vil dele dine erfaringer etter at du har vært på kurset Hvordan leve med lavt stoffskifte.
Å LEVE MED LAVT STOFFSKIFTE
Et kurs for deg med Hypothyreose og dine pårørende
Kurset er utarbeidet i fellesskap med Norsk Thyreiodeaforbund Vestfold
lokallag, Endokrinologisk seksjon og Lærings- og mestringssenteret ved
Sykehuset i Vestfold.
Målsettingen er at du som har lavt stoffskifte skal få hjelp til å mestre
hverdagen og oppleve bedre forståelse og kontroll over egen situasjon.Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Barn og stoffskifteverdier.....
Av Monja i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 21-11-10, 19:56 -
Hypertyreose i grenseland?
Av Vivian i forumet Høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 10-10-10, 20:31 -
Lavt stoffskifte i grenseland
Av Troj i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 20Siste melding: 11-04-10, 17:58 -
Tras på 1; I grenseland? Eller negativ?
Av Marina73 i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 3Siste melding: 01-06-08, 08:39 -
Legenes stoffskifteverdier!!!
Av Joni i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 2Siste melding: 16-05-06, 22:48

Svar med sitat
Bokmerker