Alt sådan noget er jo ens eget ansvar, og der er ingen andre end dig, der kan mærke, hvad dit hjerte "mener" om noget som helst.
Redigert: Så det jeg mente, var egentlig bare, at du selv må mærke efter, hvad der går eller ikke. Hvis du beslutter at prøve det men alligevel er nervøs for det, så tror jeg ikke, det går; så vil du få symptomer på nervøsitet i sig selv, og så kan du ikke skille ad, hvad der er hjerte, hvad der er ren nervøsitet, og hvad der er reaktioner fra stofskiftet, mener jeg.

Jeg husker ikke, om du er helt ny /fersk på stofskiftemedicin i det hele taget? Hvis man har taget fx Levaxin i en periode, så er det jo i blodet længe, og så er det måske fint at starte med 30 mg og vænne kroppen til t3-tilskuddet lige så stille.
Jeg selv blev desperat, da den læge, som i første omgang skrev Erfa ud til mig, foreslog mig at starte på 30 mg og ligge der i nogle uger, inden jeg rykkede videre til 60 mg og lå der i nogle uger ... Jeg tror, det ville ha været en farlig kurs for mig, da jeg ikke dannede særlig meget t3 på Euthyrox, som var min 3. syntetiske medicin og den, jeg stoppede med, inden jeg fik thyroid.