Takk for innlegg i dagboken min Tatanja

Tok en tablett i dag også OG gjett hva jeg har gjort! JEG har vasket kjøkkenbenkeplatene, stuebordet OG satt på en oppvaskmaskin og DET for halv ti på morningen. DET er ikke noe jeg pleier å orke! Pleier å gjøre husting på kveldstid for det er da jeg orker. Det var litt enklere å stå opp i dag, og jeg følte meg i litt lettere humør da jeg vekket barna og fulgte dem hit og dit.

Føler meg egentlig litt mer våken på en måte, men jeg kunne vært me våken enn jeg er altså, men føles litt bedre enn før. Har "bomull" bak øyene i bakhodet på en måte, men ikke i hele hodet som jeg pleier. Faktiskt har jeg følt meg inne i en boble med tåke rundt. Føler at tåken rundt meg er mindre enn den pleier men at det er fortsatt tåke i hodet.
HAHAHA. Det hørtes litt rart ut

Fortsatt vondt i kroppen, men føler kroppen slapper litt mer av.

Også har jeg sovet godt i natt SELV OM jeg sov i over 1 time i går, det er merkelig for det å sove på formiddagen/ettermiddagen pleier å ødelegge hele min nattesøvn.

Jeg føler meg litt sånn småsvimmel, kan det være noe med tablettene da. Fortsatt sliten og trøtt, men litt bedre føler jeg meg og litt mer orker jeg.

Legen min på Heggeli sa at jeg skulle prøve disse tablettene i 2 uker, og jeg ville merke fort om det virket eller ikke. Når de 2 ukene har gått hva skal jeg gjøre da....?
Får vel kanskje se ann litt til og event. ringe han.

Har ett trykk i hodet, det pleier jeg ikke å ha..