Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
13-09-11, 20:03 #2
Sv: Hvis man mistenker binyretretthet....hvordan går man da frem? tar kontakt med?
Hei!
Jeg mistenkte også mine binyrer og KREVDE en spytt-test hos fastlegen.
Settet jeg fikk var prøve morgen og kveld, og jeg sendte det selv av gårde til Aker.
Prøvesvarene kom; her inne får jeg beskjed om at prøvene viser binyrene sliter, men fastlegen ser bare at jeg er innenfor referanseområdet og erklærer binyrene mine for friske. Fastleger sier at binyrene er friske så lenge man ikke har Addisons eller Cushing. Variasjoner ellers er uinteressante for dem.
Jeg vil si at du selvsagt kan kreve spyttprøve via fastlegen, da er det tilnærmet gratis. Svarene kan du jo poste her inne så vil sikkert noen kunne hjeloe deg å tyde dem. Om prøvesvarene dine viser at binyrene sliter, fastlegen sier alt er ok, så ville jeg anbefalt, om du har råd, at du tar prøvesvarene med deg til en av de private klinikkene som faktisk ser på variasjonene før man ender opp med f.eks. Addisons.
Lignende tråder
-
Legen mistenker Graves
Av uheldig i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 73Siste melding: 22-05-12, 19:38 -
Noen som har råd for hvordan jeg kan gå frem videre?
Av theodora i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 14-10-09, 22:52 -
Hvis Armour utgår, hvordan da bestille noe annet?
Av Bellissimo i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 9Siste melding: 09-10-09, 22:56 -
Hvordan går jeg frem?
Av gevega i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 10-03-09, 09:11 -
Hvis man tar levaxin før blodprøve, hvordan vil det slå ut?
Av gretal i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-02-08, 21:19

Svar med sitat
Bokmerker