Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Threaded View
-
01-09-11, 08:50 #12
Sv: Thyroid fra Glostrup Apotek i Danmark
Jeg bruger udelukkende Thyroid fra Glostrup Apotek og har det meget fint med det. Jeg startede i sin tid med Eltroxin, som jeg havde god - men ikke optimal - effekt af. Skiftede så over til Thyroid S, som jeg importerede fra Thailand - men jeg var usikker på metoden (og indholdet i tabletterne) - og skiftede så til Thyroid fra Glostrup. Der er ingen danske læger, der reelt kan have noget imod at udskrive en recept på dette - da apoteket fremstiller det med Sundhedsstyrelsens godkendelse. Så vidt jeg er orienteret er indholdet i Thyroid fra Glostrup identisk med indholdet i Erfa, men det er der andre - og langt klogere - her på sitet, der kan fortælle dig meget mere om. Jeg kan kun sige, at for mig er det en nem, sikker, stabil og bekvem måde at få Thyroid på.
Lignende tråder
-
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 21Siste melding: 21-09-10, 20:07 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker