Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Uden tvivl, ville jeg satse på Thyroid-S. Om det så gælder alle - ved jeg ikke, men jeg ved (i hvert fald!) at Erfa Thyroid har jeg kun brugt en måned. Erfa Thyroid "føltes" svagere i sammenligning med Westhroid og Thyroid-S, så jeg fortsætter med Thyroid-S.
Interessante kommentarer fra 2009 om bl.a. Thyroid-S som respons på en US-læges advarsel mod "Dangerous Alternatives for Desiccated (Armour) Thyroid".

Flere skriver, at de har aldrig haft det så godt som "på" Thyroid-S, og efter at både Armour Thyroid, Nature-Throid og Westhroid er blevet reformuleret som følge af krav stillet af det amerikanske FDA - lader det til at Thyroid-S og Erfa fører i graden af "kundetilfredshed", mens de gamle brands er ikke så eftertragtede efter at de er blevet ændret. For mit vedkommende (som skrevet i forrige indlæg i september sidste år) er det afgjort Thyroid-S der er den bedste af alle Thyroid-brands jeg har brugt de sidste 5-6 år, med undtagelse af den første Westhroid fremstillet efter den originale formel (som nu er ændret), der var lige så virkningsfuld som Thyroid-S.

Artiklen og alle kommentarer findes her