Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
24-08-11, 10:14 #5
Sv: Erfa vs Thyroid-S vs (ny) Armour - hvem er best.. egentlig?!
Interessante kommentarer fra 2009 om bl.a. Thyroid-S som respons på en US-læges advarsel mod "Dangerous Alternatives for Desiccated (Armour) Thyroid".
Flere skriver, at de har aldrig haft det så godt som "på" Thyroid-S, og efter at både Armour Thyroid, Nature-Throid og Westhroid er blevet reformuleret som følge af krav stillet af det amerikanske FDA - lader det til at Thyroid-S og Erfa fører i graden af "kundetilfredshed", mens de gamle brands er ikke så eftertragtede efter at de er blevet ændret. For mit vedkommende (som skrevet i forrige indlæg i september sidste år) er det afgjort Thyroid-S der er den bedste af alle Thyroid-brands jeg har brugt de sidste 5-6 år, med undtagelse af den første Westhroid fremstillet efter den originale formel (som nu er ændret), der var lige så virkningsfuld som Thyroid-S.
Artiklen og alle kommentarer findes her
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Min opstart på Erfa Thyroid
Av Michael i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 09-10-11, 19:05 -
Erfa Thyroid fra fastlegen
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 25-04-10, 08:38 -
Hvem er bange for Thyroid?
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 31-03-10, 17:22 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker