Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
24-04-10, 10:50 #10
Sv: Jeg er nødt til å gå ned i dose på Thyroid
Både og.... Rufus.
Det er ikke til at vide på forhånd, hvad, hvordan og hvorfor dit ALAT-tal er blevet forhøjet. Det er ikke lægens omtanke jeg har problem med, men mere at rækkefølgen af forsøget på afklaring af grundene til ALAT-forhøjelsen er "gale". Andre leverproblemer bør udredes for og elimineres, før man går i gang med at "teste" ALAT gennem reduktion af hormondosering. Jeg har forsøgt at forklare nærmere i ALAT-tråden: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=9998. Og jeg er (meget) ked af, at måtte berøre dette emne fra den side, jeg gør her.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Skal studere den mer nøye senere i dag. Men jeg skjønner hvorfor legen er bekymret for leveren. Jeg har moderat forhøyelse av leverenzym, ser jeg. Summen av alle vitaminer og medisiner kan ha blitt for stor da?
Svar med sitat

Bokmerker