Viser søkeresultater 1 til 10 av 66
Threaded View
-
28-09-09, 20:03 #35
Sv: Problemer med de nye Eltroxin piller ???
Var forresten å tyvtitta litt i ansiktsboken her om dagen - og der var navnebroren min gitt !
I forbrødringens tid var han (oven i købet) Dansk.
Det vil si, han var der IKKE : En vennegjeng hadde laget en gruppe som skulle jobbe for at han - som facebookhater skulle melde seg inn.
Jeg hadde så lyst til å sette opp en konto bare for at stakkaren skulle få vite at han ikke er alene !
Men lot det av prinsipp - og til høylytte protester - det være.....
Sammen hadde vi jo vært dobbelt så sterke !
Men jeg tar jo gjerne referater da Nora
Så for å klargjøre - jeg er forsåvidt en ikketroende, men kan tøye meg til å anta.
Altså, jeg tror ikke cellulose er uskyldig. Det er jo et stoff vi fra naturens side ikke er hensatt med midler til å håntere, så jeg syns jeg har all grunn til å la min naturlige skepsis flyte der.
De som putter det inn i tabletten har jeg forsåvidt samme syn på som de som fyller vaksiner med allskens.....
Det jeg henter frem, er bare for å belyse fenomenet.
Cellulose kan ha mange opphav. 33% av verdens biomasse er cellulose.
Og vi spiser det jo i maten - det er u-unngålig i et sundt levesett.
Så hva er det som gjør at ganske mange reagerer ?
Det er jo en liten mengde i en tablett.
Hva slags cellulose det er hadde jo hjulpet til en klargjøring.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvad er mega høje antistoffer
Av stress i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 04-11-10, 16:36 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53 -
Ninus med høje TPO antistoffer
Av ninus i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 04-02-07, 22:08

Svar med sitat
Bokmerker