Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
03-03-11, 21:42 #2
Symptomer den første tiden med levaxin
Har nå tatt Levaxin i 5 uker. Og nå har jeg faktisk kunnet sove uten sokker!! (Har i mange år sovet med sokker fordi beina er kalde, også om sommeren ) men jeg lurer litt på om det er slik at noen symptomer kan være tydligere også i oppstarten med medisin? Av og til kjenner jeg tydelige hjertebank. Og jeg har prestert å glemme avtale, noe jeg sjelden gjør. Føler også at jeg ikke helt henger med av og til, men det har jo vært litt før og,da.
Har sjekket hvilepulsen, som i starten var 55/ min. og er nå på 60/ min. Har skjønt at det er litt lavt når jeg er kvinne og utrent.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Grei T4 sier legen, men lav TSH. Føler meg allikevel sliten!
Av minus i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 05-06-13, 20:19 -
Legen sier jeg er OK
Av kurt i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 33Siste melding: 25-06-11, 07:16 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Nå optimalt behandlet med Levaxin, men blir likevel litt for mye trøtt på dagen
Av minnie i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 27Siste melding: 09-05-08, 08:39

Svar med sitat
Bokmerker