Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
28-08-08, 14:53 #1
Jeg har Hypothyreose og har nylig fått diagnosen kronisk utmattelsessyndrom.
Hei til deg som titter innom
Jeg er ny her inne på forumet og vet ikke helt hvordan dette foregår, men jeg har mange spørsmål/tanker/frustrasjoner/erfaringer og gleder osv. Er jeg kommet da til rett sted?
Jeg har Hypothyreose og har nylig fått diagnosen kronisk utmattelsessyndrom. Lurer på om det er flere her inne som har det og om vi evt kunne ha delt litt erfaringer med hverandre?
Vet ikke riktig hvor mye en skal fortelle om seg selv her men jeg har gått på Levaxin i ca 6 år. Har gått på kombinasjonsbehandling Levaxin og Liothyrinin nå i ca 3 mnd og hatt en merkbar forandring. Men for en uke siden ble jeg veldig dårlig... igjen.
Hva er deres erfaring med kombinasjonsbehandling? hvor lang tid tok det før du merket evt forskjell, og har det hendt at du fått "tilbakefall"?
Begynner forsiktig her...
håper på tilbakemelding!
Lignende tråder
-
Jeg har akkurat fått diagnosen kreft i skjoldbruskkjertelen
Av eulalia i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 4Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Jeg har nylig fått konstantert latent lavt stoffskifte
Av Grace i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 17Siste melding: 05-08-10, 20:36 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Artikkelserie om kronisk utmattelsessyndrom eller ME
Av Mod i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 1Siste melding: 11-07-10, 09:19 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27

Svar med sitat
Bokmerker