Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Symptomer og jobbstart
Threaded View
-
29-12-10, 10:06 #1
Symptomer og jobbstart
Hei, jeg er ei jente på 33 år som er ny her på forumet.
Tenkte jeg skulle poste mine symptomer for å høre om andre har samme erfaringer, for dette er ikke kult og jeg begynner jo virkelig å lure på om det er noe annet enn stoffskifte som gjør meg så dårlig...!? Jeg fikk mitt første barn for 10 år siden og fikk da lavt stoffskifte, og ble medisinert for dette.. Har gått greit i disse årene, har kun merket at konsentrasjonen og hukommelsen ikke er på topp. Prøvene har vært "normale". Så ble jeg gravid igjen i fjor (fikk barn i mars i år) og ble dessverre ikke fulgt opp med blodprøver gjennom svangerskapet. Så da klikket stoffskiftet igjen. Ble først for høyt, med høy puls, sviende utstående øyne og ekstrem trøtthet...for så å bli for lavt , noe det har vært i flere måneder nå. Jeg nærmer meg normalverdier nå, men jeg er bekymret siden jeg fortsatt har så mange symptomer..
Jeg skal begynne på jobb igjen om en uke (etter mammaperm), i en tøff lederstilling. Fatter ikke hvordan det skal gå... Mitt sykdomsbilde er som følger: slapphet, ufattelig tretthet (akkurat som om jeg har gått birken 10 ganger på rad), hevelser rundt øynene, vondt i øynene, ubehag i brystet og til tider pusteproblemer, nattesvette, merkelige hetetokter selv om jeg egentlig fryser en del, tungsinn, "bomull"/ tungt i hodet, store konsentrasjonsvansker, kraftløshet... Noen som kjenner seg igjen..., eller har tips og råd? Jeg har prøvd akupunktur og healing, uten resultat...
Er nokså down nå...:(
Lignende tråder
-
Symptomer??
Av scrapbooking i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 17-08-09, 13:26 -
Symptomer?
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 07-11-06, 20:12 -
Symptomer
Av Henriette i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 07:53 -
Symptomer
Av rimeny i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-09-05, 18:40 -
Gir Levaxin symptomer tro?
Av putta i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 22Siste melding: 11-07-05, 21:45

Svar med sitat
Bokmerker