Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
22-11-10, 16:17 #2
Sv: Er symptomer noe vi må leve med???
Hei Janne2.

Velkommen til forumet.
Jeg trodde også at jeg måtte leve med de symptomene jeg ikke ble kvitt med forholdsvis liten dose Levaxin. Blodprøvene var "fine", så det måtte være noe annet som var i vegen enn hypothyreosen. Mange føler dette etter flere år på bare Levaxin. Jeg prøvde også å ta Liothyronin i tillegg, men fikk ikke så store forbedringer.
Jeg er nå på god veg med å "fase ut" mine symptomer. Etter 6 uker på naturlig thyroid + binyrestøtte (hydrokortison) er jeg allerede bedre. Det er lys i tunnelen.
Vet du resultatet av dine seneste prøver? Skriv inn dem her (med referanseverdier), så får du sikkert noen reaksjoner. Min umiddelbare tanke er at du enten ikke har nok Levaxin, eller at du behøver annen medisin. Trøtte binyrer er en annen mulighet.
Når det gjelder Volvat, vet jeg ingenting, men jeg synes det er positivt at du har tatt kontakt med annen lege for å få hjelp. Kosthold? Mange med hypothyreose blir hjulpet av å legge om kostholdet til Lavkarbo. Tillegg av vitaminer og mineraler er noe de fleste tar. (Jeg er ikke flink til å legge in "linker", men det står mye på forumet).
Så synd å høre om din datter. Jeg kan ikke noe om hypothyreose hos barn. Håper du får tanker av andre.
Lignende tråder
-
Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Av Vigdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 953Siste melding: 09-09-14, 21:29 -
Hvilke symptomer vil forsvinne og hvilke må man leve med?
Av bambi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 20-04-08, 14:01 -
Hvor mange blir egentlig så frisk at de kan leve med sykdomm
Av gutt_81 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 20Siste melding: 22-10-07, 11:09 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker