Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
11-11-10, 17:38 #8
fikk nei til erfa :((
skikkelig slag i trynet etter jeg prata med legen i dag. han hadde kontakta en endokrinolog på sus, og han hadde sagt at erfa ikke hadde noe bedre effekt enn levaxin, så da bestemte legen min for å høre på han og sa jeg ikke fikk det :( grrrr er så sint. jeg vil ha meg selv tilbake og er møkka lei hele greia.
blodprøver er vel også ganske på bærtur om dagen. nest siste blodprøve var ft4 13 og tsh 16. så fikk jeg beskjed om å virkelig øke dosen og nå er svarene: ft3 10,2 ft4 32 og tsh 0.03 så nå skal jeg visst gå tilbake til dosen jeg hadde ved nest siste blodprøve...
burde jeg ikke kjent forskjell på kroppen å være overmedisinert?
vurderer og skifte lege atter en gang..men slitsomt å begynne hele greia på ny hver gang og satse på at de skjønner littFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
"Flink jente" syndromet vs binyrene.
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 04-08-10, 22:59 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25

Svar med sitat
Bokmerker