Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Erfa..
Threaded View
-
04-11-10, 13:50 #5
Sv: Erfa..
Jeg bytter nå og har ikke problemer så langt. Har da brukt rosenrot og prenolone (+ vitaminer i bøtter og spann) noen måneder i forveien.
Heggeli Helhetsmedisin benytter Erfa i sin behandling... koster seff. noe... Men dersom du tråler nettet ser du at man regner både t2 og t3 som forbrenningsaktive hormoner nå.
Om man ikke er norsk endokrinolog, som vet bedre... og er skråsikker på at all t4 man putter i seg blir til t3... that is. Det finnes studier som viser at folk på t4-erstatningshormon har et skjevt forhold mellom t3 og rT3-dannelse i forhold til friske. rT3 er spareblusshormonet... Hos friske folk endres denne balansen under faste. Slik at man blir kald og forbrenner mindre når det finnes mindre mat. Tenk deg hva en slik endring gjør med stoffskiftet hos en ellers relativt frisk kropp.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Så fik mor Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 109Siste melding: 05-04-20, 20:44 -
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker