Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
26-10-10, 16:45 #1
Medisin for dårlig hukommelse..
Hmm trodde jeg hadde skrevet et innlegg her i går men det har tydeligvis ikke kommet med eller så har det forsvunnet;-) Rart for jeg så jo at detlå ute etter at jeg hadde skrevet det men men.
Tenkte bare å si at jeg har fått vitaminer/medisin mot dårlig hukommelse, hehe.
Medisinen heter cervitam og legen sa at det nok ikke fåes i Norge;-) Den inneholder Piracetam - 400 mg og Vincamine - 20 mg og sier ikke meg noe men jeg håper det virker. Har blitt betydelig bedre enn jeg var men det er ennå et stykke igjen.
Av vitaminer fikk jeg noe som heter Vita stress tab. og denne inneholder:
E - 45 IU
C - 600 mg
Folic acid 400 mcg
B1 - 20 mg
B2 - 10 mg
Niacinamide - 100 mg
B6 - 10 mg
B12 - 25 mcg
Pantothenic acid - 25 mg
Copper - 3 mg
Zink - 23.9 mg
Så da gjenstår det bare å se om det kommer til å virke;-)I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Hukommelse
Av Hsn i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 19Siste melding: 09-05-10, 20:23 -
Diabetes/lavt stoffskifte/hukommelse/temperament
Av svima i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 3Siste melding: 02-02-10, 13:34 -
Ble så dårlig
Av heisann i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 5Siste melding: 15-10-07, 14:22 -
Hørsel, syn, luktesans og læring/hukommelse
Av ninus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 15Siste melding: 09-04-07, 15:00 -
hukommelse
Av sofus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 25-01-07, 19:51


Svar med sitat
Bokmerker