Hmm trodde jeg hadde skrevet et innlegg her i går men det har tydeligvis ikke kommet med eller så har det forsvunnet;-) Rart for jeg så jo at detlå ute etter at jeg hadde skrevet det men men.

Tenkte bare å si at jeg har fått vitaminer/medisin mot dårlig hukommelse, hehe.

Medisinen heter cervitam og legen sa at det nok ikke fåes i Norge;-) Den inneholder Piracetam - 400 mg og Vincamine - 20 mg og sier ikke meg noe men jeg håper det virker. Har blitt betydelig bedre enn jeg var men det er ennå et stykke igjen.

Av vitaminer fikk jeg noe som heter Vita stress tab. og denne inneholder:

E - 45 IU

C - 600 mg

Folic acid 400 mcg

B1 - 20 mg

B2 - 10 mg

Niacinamide - 100 mg

B6 - 10 mg

B12 - 25 mcg

Pantothenic acid - 25 mg

Copper - 3 mg

Zink - 23.9 mg

Så da gjenstår det bare å se om det kommer til å virke;-)