Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Jan 2008
    Meldinger
    4

Standard Graves og omgangssjuke. Nokre spørsmål

Eg er medisinert for graves med neo mercazol og levazin. Har no hatt omgangssjuke med oppkast og diare ei veke. Føler at nokon av syptoma på høgt stoffskifte er her igjen. Flimmer i brystet, snøring i halsen, sliten .Kan det ha noko med at eg truleg ikkje har hatt så godt opptak av medisinane no når eg har vore sjuk? Bør eg vente nokre dagar før eg evnt. testar for å sjå om det stabiliserar seg når magen kjem i orden? Eller skal eg teste med ein gang? Virkar eg som ein skikkelig hypokonder om eg ber legen om sjukemelding tre-fire dagar til eg kjem meg igjen? Føler meg heilt tom for krefter etter omgangssjuka (hadde ferie i forrige veke og har difor ikkje tatt ut sjukedagar).
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    May 2007
    Meldinger
    104

Standard Re: Graves og omgangssjuke. Nokre spørsmål

Eg er medisinert for graves med neo mercazol og levazin. Har no hatt omgangssjuke med oppkast og diare ei veke. Føler at nokon av syptoma på høgt stoffskifte er her igjen. Flimmer i brystet, snøring i halsen, sliten .Kan det ha noko med at eg truleg ikkje har hatt så godt opptak av medisinane no når eg har vore sjuk? Bør eg vente nokre dagar før eg evnt. testar for å sjå om det stabiliserar seg når magen kjem i orden? Eller skal eg teste med ein gang? Virkar eg som ein skikkelig hypokonder om eg ber legen om sjukemelding tre-fire dagar til eg kjem meg igjen? Føler meg heilt tom for krefter etter omgangssjuka (hadde ferie i forrige veke og har difor ikkje tatt ut sjukedagar).
    Hei! Håper du har blitt bedre! Men for å svare på spørsmålet ditt.....
    JA- omgangssyke påvirker opptaket av medisin!
    - og NEI du er over hodet ikke hypokonder hvis du ber om ei sykemelding! DU ER SYK! og tapper du kroppen helt ned kan det ta uhorvelig lang tid å komme oppå igjen!
    Litt sent nå - men hadde dette hvert meg, så hadde jeg bedt om en sykemelding også for de dagene jeg hadde ferie - å ligge syk ER IKKE FERIE! Så de dagene hadde du i utgangspunktet skulle hatt tilgode!

Pass på deg selv! og god bedring!

Medlem siden
    Jan 2008
    Meldinger
    4

Standard

Takk for det
    Har snakke med legen i dag og han seier at det er svikt i medisinopptaket. Han sjukemelte meg ut veka (utan at eg trengte be om det).
    For å ha rett på ferie tilgode ved sjukdom må du vere sjuk i minst seks vekedagar, og du må oppsøke lege første dag. Då eg fekk omgangssjuka trudde eg jo ikkje at den ville vare ei veke, vanleg er jo ca. to dagar. No er det uansett for seint, men veldig surt å ha brukt ferien på å vere sjuk. Er iallefall godt å vite kva som feiler meg, og at eg har nokre dagar til å kome meg.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

baremei Gjest

Standard

Hvis du får en legeerklæring på at du har vært syk og snakker med arbeidsgiver så fort som mulig kan det hende du kan bruke en egenmelding i stedet.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn