Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Vondt i håndledd++
-
05-01-08, 09:27 #1
Vondt i håndledd++
Jeg har sliti med håndledd i snart et år.Har regulert lavt stoffskifte.Prøvd alt mulig mot det snart,men ingenting funker.snart gått et år,så begynner å bli desperat.Har tatt røngten og MR som var normale,vært hos revmatalog,massasje,fotsoneterapi,akupunktur,piller,kortison ,urter,healing,går til fysioterapaut(han sier det er stramt i armene).Skal prøve osteopat nå den 15 januar.Vet ikke hva jeg skal gjøre...er sykemeldt(1 år i mars).Skikkelig kjipt dette her.Noen som kan komme med innspill om hva som kan gjøres?
Hadde vondt oppover i armer og nakke også i begynnelsen,men det har gitt seg.Hændleddene,spesielt det høyre vil ikke "slippe"
-
05-01-08, 14:38 #2
Nuttisen,
Har du forsøgt med B6 vitamin???
B6 vitamin i høje doser kan afhjælpe Carpal Tunnel Syndrom, se bl.a. dette link:
http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/i ... =8/menu=2/
-
05-01-08, 20:35 #3
Takk for svar!Det har jeg ikke prøvd nei.Ingen som har sagt noe til meg om b12 enda jeg har vært hos ørti fjørti forskjellige fagpersoner.Blir så irritert,for alle de jeg har vært hos sier at dette ikke burde ha noe med stoffskifte å gjøre.Men veldig rart de ikke finner ut hva som er galt da....arrgh.
Svar med sitat
Bokmerker