Viser søkeresultater 1 til 6 av 6

Tråd: Hei, hei!

Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Akershus
    Alder
    53
    Meldinger
    16

Standard Hei, hei!

Jeg fikk min første baby i desember etter et tøft svangerskap hvor jeg var utrolig sliten. Fra dag 1 faktisk, og det ble bare værre og værre. Sov i tillegg fryktelig dårlig de siste mnd av svangerskapet pga bekkenløsning, så når lillegutt kom til verden var jeg helt utslitt. Men når man får baby (ihvertfall den første) aner man jo ikke hvor sliten det er normalt å være, så jeg trodde det ar sånn alle hadde det.

Da flere i min familie har problemer med stoffskiftet og skjoldbruskkjertelen tenkte jeg at det var greit å begynne å sjekke dette, for å kunne ta det tidlig hvis noe kom snikende. Det viste seg da at jeg hadde antistoffer og lavt stoffskifte.

Nå er det snart 4 uker siden min første time på Aker (har glemt hva doktoren heter, han er tysk), og jeg går på 50 mg (eller mug?) levaxin pr dag + 1/2 tablett ekstra 2 ggr pr uke. Føler meg myyyyye bedre, merket forskjell allerede etter 2 piller. Takk og lov, jeg trodde det skulle ta kjempelang tid før jeg merket noe!

Men, uansett, her er jeg! Skal nok få skrevet litt mer senere

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Hei, velkommen!
    mikrogram heter det. Du får fram tegnet ved å trykke altgr og m.....

nora

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Nora kan dette, og mener : Ctrl + Alt og trykke på M-tasten.......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Velkommen hit til oss Pingu

Begge metoder fungerer
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Velkommen!

Håper du vil trives her. Kjekt å høre at du allerede er blitt bedre.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Nora kan dette, og mener : Ctrl + Alt og trykke på M-tasten.......

Nora kan mer enn meg, det har jeg alltid sagt - jeg visste ikke om noen tast som het Alt Gr en gang .....
    Så nøye har jeg ikke sett etter
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn