Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Hva har du gjort i dag?
-
01-09-06, 21:13 #1
Hva har du gjort i dag?
En mann kom hjem fra jobben og fant sine to barn ute i hagen, fremdeles i bleier og pysjamas, lekende i gjørme og søle, med matpakkepapir og leker strødd utover hele plenen. Konas bildør var åpen, det samme var døren inn til huset og ingen tegn til hunden...
Når han kom seg inn i huset fant han enda værre tilstander. En lampe var veltet, et bilde hadde falt ned og knust, TVn stod på fullt volum på "Cartoon network" og det lå skitne og rene klær om hverandre i hele stuen og oppover trappen. På kjøkkenet fløt det over av skitne tallerkner, knuste glass, frokostrester lå spredd utover hele gulvet, kjøleskapet stod på vidt gap, kattemat var klint oppover veggen og det lå sand i vaskemaskinen.
Han løp opp trappene til andre etasje, snublet i flere skitne og rene klær, nå desperat etter å finne sin kone. Han var livredd for at hun var blitt syk eller at noe grusomt hadde skjedd. Han tittet inn på badet, som var oversvømt med vann, såpebobler og toalettpapir...og speilet var smurt inn med tannpasta og lebestift.
Han løp inn på soverommet og fant sin kone i sengen, hvor hun koste seg i pysjamas med en god bok. Hun så opp på ham og smilte, spurte hvordan dagen hans hadde vært. Han så vantro på henne og sa "Hva i all verden har skjedd her i dag??" Hun smilte og sa "Du vet hver dag når du kommer hjem fra jobb og spør hva i all verden jeg gjør dagen lang..?"
"Ja..?" svarer mannen. "Vel, i dag gjorde jeg ikke det!"
God helg fra hu som har sluntra unna helgevasken!
En solskinnshistorie?
No one needs a smile as much as someone who has none left to give. So if you meet someone like that, leave him one of yours.
-
01-09-06, 22:07 #2
Hei.
Og det er mange av oss.....
Jeg elsker å velte meg overende på sofa med ei god bok!!! Eller enda bedre, en hel stabel av bøker!!!!Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
10-09-06, 18:36 #3
-
10-09-06, 20:07 #4
Opprinnelig skrevet av cat
Er redd for at det var klippet og limt ...men syntes det passet så godt for meg 8)
En solskinnshistorie?
No one needs a smile as much as someone who has none left to give. So if you meet someone like that, leave him one of yours.
-
11-09-06, 22:00 #5
Det var nå morsomt uansett da. Jeg syns det passer veldig god på hvordan det ser ut her i dag også.
Lignende tråder
-
Hva ville du ha gjort? Tromsø eller andre steder?
Av Veronica i forumet Hos legenSvar: 9Siste melding: 11-11-08, 15:04 -
nå veier jeg mindre en jeg har gjort på 5-6 år
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 06-06-07, 22:56 -
SPARING AV ARMOUR HVORDAN VILLE DERE GJORT DET?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 10-10-06, 13:34
Svar med sitat
Bokmerker