Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
22-11-15, 16:56 #1
Smilede på Facebook-billede
En yngre, nyuddannet mand får sit første arbejde hos Siemens, og via sin ansættelse bliver han forsikret hos PFA (et pensions- og forsikringsselskab fortrinsvis for lønmodtagere).
I sit nye job får han en flok arbejdskolleger-fra-helvede, og bliver mobbet indtil han bryder sammen. Han bliver sygemeldt, og efter at hans sygemelding er nødt til at fortsætte, fordi hans psyke ikke kan komme sig hurtigt nok, skal han overgå til løn-erstatning fra forsikringsselskabet PFA.
I mellemtiden lykkes det lægen at overtale den stakkels mand til lidt "luftforandring" og han rejser på ferie sammen med nogle venner (så vidt jeg har forstået), men desværre...
.... mistede (han) sin (løn)erstatning fra PFA efter, at der var blevet postet billeder af ham på Facebook fra en ferie, han var blevet opfordret til at tage på af sin læge. Og det på trods af at hans tilstand ifølge lægerne var uændret: »Vi bemærker, at du fremstår veltrænet, og at du smiler. Vi bemærker, at du indgår i sociale aktiviteter,« lød det fra forsikringsselskabet PFA i afgørelsen.
»Vi vurderer, at dine oplysninger til os fra december 2014 om, at du fortsat er svært depressiv samt lægens oplysninger fra december 2014 om, at din helbredstilstand er uændret, ikke stemmer overens med din rejseaktivitet, og hvordan du fremstår på billederne,« skriver PFA også i afgørelsen.
Kilde: Berlingske Business (18.11.2015) via Information (19.11.2015).• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
En mor offentliggør et billede af sine to drenge på Facebook.
Av Anisa i forumet Sosiale medierSvar: 0Siste melding: 09-07-13, 06:52 -
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44
Svar med sitat

Bokmerker