Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
04-11-10, 18:02 #1
Er kokosfett bra også for hyper?
Er kokosfett bra også for hyper?
-
06-11-10, 09:23 #2
Sv: Er kokosfett bra også for hyper?
Mig bekendt - JA! Et stort og rungende "JA"

Mens almindelige madvarer enten støtter eller undertrykker immunsystemet, eller immunsystemets enkelte manifestationer - er kokosolie neutral i så henseende + går ind i omsætning til energi straks i mavesækken dvs. behøver ikke forbi galdeblæren først, men bliver til energi på en ægte "kulhydratmanèr". Man kan ikke deponere "overskud" af kokosolie i kropsfedt-depoter fordi kokosolien når aldrig så langt i fordøjelsen, men bliver "opbrugt" til energi længe før. Kig bare over i underforummet Kokosolje for mere info. Og evt. i underforummet Kosthold - fett og kolesterol for lidt ekstra...
"Kolesterol" har sit eget forum under "lavt stoffskifte", hvis nogen skulle frygte kokosolie som værende "mættet fedt".• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
06-11-10, 16:48 #3
Sv: Er kokosfett bra også for hyper?
Flott! Det er mye stoff på denne bloggen så det er bra å få litt veiledning om hvor man finner saker og ting!
Jeg kjenner til at det er mye skremsel og lureri ang mettet fett. Men dette kan jeg jo være med å diskutere på de trådene du gav her!! Her i huset bruker vi bare smør, kaldpresset kokos til steking og kaldpresset oliven til salater og annet kaldt. Får mange gode helseråd på mercola.com!
Lignende tråder
-
jeg er også ny
Av mammantileir i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 09-08-07, 20:07 -
tsh ned, men t4 og t3 synker også
Av tor31 i forumet TSHSvar: 1Siste melding: 29-03-07, 20:06 -
Er også ny her
Av Lindalorraine i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 27-03-07, 20:57 -
Kan jeg også ha lavt stoffskifte?
Av Mica i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 14-11-06, 08:28
Svar med sitat

Bokmerker