Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
03-06-08, 13:01 #1
Hva skjer ved overdosering med Levaxin?
Min kjære samboer skal til legen igjen på fredag, da er det dessverre umulig for meg å være med (og det er jo jeg som har blitt hans vandrende helseleksikon
)
Derfor driver vi nå å snekrer sammen en liten lapp med viktige spørsmål og "krav" til legen, slik at han skal få noe utbytte av timen.
Jeg regner med at legen nok en gang kommer til å henvise til blodprøvene som visstnok er "helt fine" og hevde at dosen med Levaxin er stor nok. Derfor skal vi ha motsvaret klart:
-For det første: Formen er alt annet enn fin, dermed er ikke alt "helt fint"!
-Samboeren min har lagt på seg en god del de siste årene. Hvis ønsket dose er ca 1,6 mikrogram pr kg kroppsvekt, så burde han hatt 150 mikrogram pr dag, ikke 100 slik han får nå.
-Er det egentlig så farlig å øke dosen da!!!???
Og i forhold til det siste lurer jeg altså på hva som er effektene av å få for mye tyroksin? Hvordan merker man at man får for mye?
Og ettersom mye av problemene hans i dag ser ut til å være knyttet til såkalte "mentale tilstander", dvs trøtthet, dårlig humør, lite tiltakslyst, glemsk m.m, er det ikke best å kreve at doseøkningen gis som liothyrinin med en gang, i stedet for en lang prøveperiode med økt Levaxin først?Gisa
Lignende tråder
-
Overdosering?
Av Trinelise i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 01-02-15, 22:44 -
Overdosering
Av shayfie i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 10-06-08, 02:28 -
samle opp symptomer overdosering levaxin her!
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 18-03-08, 21:37 -
overdosering ?
Av Tussa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 18-11-06, 15:18

Svar med sitat
Bokmerker