Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: USIKKER!!
Hybrid View
-
24-08-05, 08:20 #1
Bruker
- Medlem siden
- Aug 2005
- Sted
- Norge
- Meldinger
- 7
USIKKER!!
Hei!
Har nå lest en god del om for høyt stoffskifte. Har så og si alle symptomene. Det jeg lurer på er om man blir veldig tørst av dette. Drikker hele dagen, så det blir mange turer på toalettet.
Lurer kanskje litt på sukkersyken også. Det er så mange like symptomer.
Er det noen som har erfaring med dette?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
24-08-05, 08:43 #2tone Gjest
høyt stoffskifte
Hvis du som de fleste svetter en hel masse, skal jo dette erstattes med noe å drikke. Jeg opplever faktisk å få dundrende hodepine fordi jeg IKKE er tørst og glemmer å drikke.
Men har du hjertebank, økt svette osv er vel ikke det typiske tegn på diabetes.
Det er jo veldig enkelt å sjekke sukker i urinen, fås kjøpt en grei test på apoteket til en hundrelapp.
-
26-08-05, 11:09 #3
En jeg kjenner fikk diabetes, og symtomene hans var at han ble nærsynt og fikk vondt i føttene. Han sa det var typiske tegn ?
Før jeg fikk diagnosen Hypothyreose merket jeg tørsten tydelig. Vet ikke om dette er noe som er vanlig før en får lavt stoffskifte, eller om jeg kan ha hatt høyt stoffskifte en periode før det ble lavt ?
Jeg ante ingenting om stoffskifte på den tia.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
27-08-05, 22:32 #4baremei Gjest
Jeg hadde også intens tørste og fløy en del på do, men ikke mer enn man kunne forvente i forhold til mengdene jeg drakk. Blodsukkeret var fint, og i ettertid ser jeg at tørsten følger stoffskifteformen. Nå er jeg sånn passe greit regulert, jobber 60% og er for lite tørst - nå glemmer jeg å drikke nok..
Aldri blir'em fornøyd...

Svar med sitat
Bokmerker