Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Liothyronin
Hybrid View
-
06-06-08, 16:46 #1
Liothyronin
Hei,
Har vært innom og fulgt litt med på forumet av og til, og her er det mange som har mye kunnskap om stoffskifte!
Jeg gikk lenge med symptomer på lavt stoffskifte før jeg tok i bruk levaxin og ble stort sett bedre. Har gått på en forholdsvis lav dose (50mg) og det har gått bra. Har økt dosen i en periode, men fikk høy T4 og lav T3, og måtte reduserte dosen igjen.
Føler fremdeles ikke at jeg er i det moduset jeg skal, så jeg har vært hos legen og spurt om jeg kan prøve liothyron i tillegg. Han mente at jeg kunne prøve det, men at jeg måtte ta det istedet for Levaxin.
Jeg vet ikke hva prøveresultatene mine er, men har dere noen formening om dette?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Liothyronin - når på dagen?
Av Reven i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 18-04-07, 21:23 -
FT3 og Liothyronin!!
Av Nett i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 24-09-06, 23:27 -
Spørsmål ang Liothyronin
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 16-06-06, 22:51 -
Liothyronin
Av gjest i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 11-05-05, 23:03 -
Liothyronin
Av Alani i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 06-05-05, 10:48

Svar med sitat

Bokmerker