Noe skjer, kanskje... Men hva?

Jeg har jo trolig hatt en betennelse på ei rot av ei tann i mange år. Tannlegen har vært i tvil, for tidligere har det vært foretatt en rotamputasjon på i alle fall en av røttene på tanna, men det har kanskje vært en liten skygge ved den ene rota. Og den har i alle fall alltid vært vond, og ikke til å tygge med.

Så, så gal som jeg er, trakk jeg tanna på tirsdag... For jeg har lest en del om sykdom i kroppen pga betennelse i munnen og kavitasjon og amalgam og slikt.

Samtidig fikset jeg ei tann som det hadde knekt litt av + boret ut amalgamet i nabotanna - dette med sånn duk som skal beskytte mot amalgamet. Men når tannlegen trakk den rotfylte tanna, så delte han den, og da uten duk, så da ble jeg jo utsatt for amalgam likevel.

Vel... Etter tannbehandling og dagen etterpå, ble jeg fryktelig varm. De to dagene før tannlegen tok jeg 2 Grain Armour i forhold til 1 1/2 Grain tidligere. Dagen hos tannlegen tok jeg bare 1 Grain. Hadde ikke sovet i det hele tatt natta før, og det var ikke pga nerver, men "kjemi" i kroppen.

Så jeg ble altså så varm.... Været var veldig fint i disse to dagene, men jeg svetter nå da uforholdvis mye...? Var spesielt varm i ansiktet, husker jeg.

De neste to dagene tok jeg 1 1/2 Grain. Vi fikk iskald vind, og jeg ble fryktelig dårlig igjen.

Nå har jeg tatt 2 Grain daglig igjen de siste 3 dagene.

I natt sov jeg bedre enn jeg noensinne kan huske. Jeg var langt "nede", for veien "opp" var lang. Likevel ikke så forferdelig dypt hele tiden, for jeg kan huske en god del drømming. Det har regnet mye i natt, og jeg tror da også at vi fremdeles har en god del vind.

Natt til i går var jeg først veldig, veldig dårlig - "binyresyk"... ? Kald vind, frøs, selv med to vinterdyner, mareritt... men ikke hjertebank... Men så tror jeg at det skiftet i løpet av natten, for når jeg våknet, så kom jeg også da et sted "langt nede fra" ;)

Hva påvirker meg? Er det betennelsen fra rota som nå er vekk? Er det Armouren? Er det været som vanlig? Likevel, har i 1 1/2 natt hatt en type søvn som det er mangfoldige år siden jeg har hatt. Og jeg tror heller ikke jeg er fullt så utmattet så mye av tiden nå. Ã…ja, regn og lavtrykk er jo som regel det beste for meg, men blåser det samtidig veldig mye, så hjelper det ikke. Er det bare vinden som snur (nord, nordvestlig vind er jo det verste for meg)?

De to siste dagene har jeg vært veldig hoven i ansiktet og på hendene....